TeppoNetin kristilliset sivut

Päävalikkoon
cross


Varoitus!

Seuraavat sivut saattavat sisältää uskonnollista materiaalia, josta ateisteja varoitettakoon!

Joten jos Jeesus ärsyttää, älä valita siitä minulle, vaan luet omalla vastuullasi eteenpäin.

TeppoNetin kristillistä sivuilta löydät elämää suurempia asioita. Näillä sivuilla voit syventää tietämystäsi kristillisestä uskosta, tai, jos sana rististä on sinulle hullutusta, tulla toisiin ajatuksiin ja armosta osalliseksi. Voit tutustua siihen, mikä on kristillisessä uskonopissa oleellista. Armolahjat kiinnostavat monia, siksi tässä jotain asiaa niistä. Jos tarvitset järkiperusteita kristilliselle uskolle, niihinkin voit tutustua TeppoNetissä. Kristinuskosta kysyttään usein tiettyjä kysymyksiä, vastauksia niihin on löydettävissä. Luterilainen uskonoppi on kiteytetty Augsburgin tunnustuksen referaatissani. Jos Jeesus ei ole Vapahtajasi, voit tutustua siihen, mitä hän voisi antaa. Sanalla kirkko on useita merkityksiä, lue minkälaisia. Kaste yhdistää kristittyjä, mutta valitettavasti myös erottaa. Lue nyt perusteet, miksi myös lapsenkaste on oikea, ja mitä kaste oikein merkitsee. Ehtoollinen on toinen sakramentti, siitä tässä toistaiseksi vain lyhyt esitys. Uskonratkaisu -murheen katkaisu? Murheellisena joudun ottamaan kantaa myös naispappeus -kysymykseen. Viimeiset tapahtumat ovat kiehtova aihe. Ja lopuksi, jos olet kiinnostunut siitä, miksi minä olen uskoni tunnustava kristitty, voit tutustua tarinaani. SLEY:n NA-illoissa pitämäni alustukset "Kiusattu Jeesus", Terve usko ja elämä -mitä se on?, 1.Joh.5. ja Rakkauden monet kasvot

"Kristus juoksee aran ja vauhkon syntisraukan jäljessä, huutelee kuin paimen lammasta, tarjoaa palasta ja koettaa kesytellä. Ja kun hän tapaa sen aran ja pelkäävän risujen repimänä ja suohon vajonneena, ei hän sitä komenna eikä anna sille määräyksiään, ei hosu eikä aja, vaan kumartuu itse sen alle, nostaa uupuneen olalleen ja kantaa sen kotiin." (Paavo Ruotsalainen)

Oppe nyt wanha / ia noori /
joilla ombi Sydhen toori .
Jumalan keskyt / ia mielen /
iotca taidhat Somen kielen .
Laki / se Sielun hirmutta /
mutt Cristus sen tas lodhutta.

jeesus
Jeesus pelastaa

1. Kor 1:18